blöö och wiiie

Jag blir så jävla irriterad!

Fick ett mail av Katarina som är min projektarbetsledare idag där hon skrev att "min process är egentligen lite klen". Jag har jobbat arslet av mig med denna dumma barnbok så skriver hon så. Jag blir bara så arg. Som pricken över i så skrev hon "jag har svårt att tro att medbedömmarna godkänner din process idag.." Känns ju verkligen jätte bra. Man blir så glad och så pepp på att jobba vidare med detta nu!

Nog om det. Kajsa är en liten skitunge. Hon är min bästaste vän och jag tycker om henne men hon är ändå en liten skitunge. Inte nog med att hon grundlurade mig med att hon hade låångt kvar tills körkortet var klarat utan nu har hon fått en bil.  En BIL!! En peugeot! En cab! En jättejätte fin bil som jag fick äran att åka med i idag! Hon hämtade upp mig vid teatern och sedan åkte vi hem till henne och käkade lite glass. Det var braa och hon är braa!


Visst ser det ganska så smarrigt ut med lite glass!:D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh så smaskig den där glassen ser ut!

Hur fasiken är en process klen?:S

Postat av: nathalie

ja.. hur fasiken kan en process vara klen? :S

det löser sig säkert ska du se :))

2009-01-13 @ 22:17:57
URL: http://yournathalie.wordpress.com
Postat av: Sis!

Hur i hela h kan hon säga så? Bevisa henne fel säger jag bara! Förstår inte ens vad hon menar. Hon får gärna skicka en förklaring till mig! Stå på dig! :)

2009-01-14 @ 08:12:11
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: viviviivi

EK!!!! DU ÄR BRA!!! klen in my ass, nu måste jag kolla min mail med :S

2009-01-14 @ 17:47:32
URL: http://happytees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback