2009

Herre gud, vi är redan inne på dag två på det nya året och jag har fortfarande inte satt en fot utanför dessa väggar. Men det ska det minsann bli ändring på idag. Tänkte dra mig in mot stan senare, kanske med jessi kanske med någon annan, får se hur det blir med det.

Tänkte berätta vad jag gjorde på nyårsafton. ör och häpna allihopa, jag var hemma. Nej jag hade inte fest eller någonting sådant, jag var hemma med mina föräldrar och deras vänner. Jag drack knappt någonting heller eftersom jag beslutade mig för att vara världens snällaste lillasyster och köra min bror till Tylösand vid tio tiden. Varje gång jag tänker på det nu så förstår jag inte varför, men man är ju som man är. Nej, men det var faktikst riktigt skönt att vara hemma för en gång skull. Jag kände helt enkelt inte för ett brakkalas med massa folk och att ha så höga förväntningar på att "det här ska bli den bästa nyårsaftonen någonsin". Nej, för mig räckte det med sing star, buzz, paketlekar och fin utsikt över halmstad vid tolvslaget. Det var det jag skulle säga.

Det är mindre än en vecka kvar tills vi börjar skolan igen, usch och fy. Jag har typ bara varit hemma under lovet och inte umgåtts med någon känns det som. Men nu kanske man ska ändra på det lite. Det börjar nu, ut en sväng på stan, antingen fika eller sagan om konungens återkomst ikväll. Imorgon ska jag följa med Daniel till oskarström på nån fest i folketshus. Ska bli spännande! Haha

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gott nytt år vännen!<3

Postat av: Sis!

Ja nån måste ju se efter de gamle också ;)

2009-01-02 @ 14:20:46
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: Pauline

Gott nytt år Alle ek :D

2009-01-02 @ 18:06:51
URL: http://paulineengstroem.blogg.se/
Postat av: tess

folketshus, ååååh det är på min gata.. det var ann och någon mer som höll i den va? :)))

2009-01-05 @ 00:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback