En fredag i Göteborg

Sådär ja, nu var det fredag och snart slutar vi. Blir en svängom på stan innan mitt tåg går. får ju åka hem nu på helgen för att jag måste jobba imorgon. men det r inte helt fel. Lär ju inte få så mycket pengar nästa månad för att jag varit borta i tre veckor, så det kan behövas.
Idag har det varit lite mer att göra här på Informtrycket, eller jag har i alla fall fått mer att göra. Dem håller på med massor av saker här, Roll-ups, visitkort, kataloger, namnskyltar, logotyper.. det är  väl det som ja har hunnit med att kolla in och plåja med dessa dagarna i alla fall. Första veckan hemma i kalla Sverige har varit bra. Min kära syster har lagat mat och tagit han om mig, haha!

Ikväll vet i tusan vad som händer, känner att jag inte riktigt fått intidomställningen ännu då jag gick och la mig klockan 20.00 igår. Men det kanske är dags att försöka vända tillbaks på dygnet och vara uppe längre idag. Vi får se hur det blir med den saken när jag kommer hem.

Fick ju lön i onsdags så kanske man kan få med sig någonting fint hem från den stora staden!

Det roliga är att jag växlade 2000 kronor när jag åkte iäg och nu när vi kom hem igen så växlade jag tillbaks 1000 kronor. Ändå så har jag lyckats få med mig runt 25-30 saker hem. Där kan man snacka om billigt!

Folk börjar fråga mig om vad jag önskar mig när jag fyller år (bara två veckor kvar!!) och jag hade inte den blekaste aningen förns jag hittade två par skor i Halmstad som jag blev dökär i. Men förutom det så har jag inte den blekaste.

Kankse kan jag fixa till en tjejmiddag/förfest den 14 men vi får se hur det blir med den saken.

Nu slutar vi om 12 minuter så ska seom jag kan hjälpa mig kära syster det sista. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter ju som du haft en kanonresa:) När får man se lite bilder?;)

Postat av: mes

tjingeling!

2009-03-02 @ 19:57:45
URL: http://mimmslovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback