Nu har vi jul här i vårt hus!

Hemma i Halmstad igen och ska stanna här till den 3 januari. Aaas gött! Har haft fullt upp både idag och igår. Handlade julklappar med min kära bror igår förmiddag, sedan träffade jag Joanna på tågstationen tio minuter innan hon begav sig tillbaks till England igen. Gick på stan med Sarah och Zara på eftermiddagen och sedan hem till Lina, Stefan och Kim för att snacka lite innan jag och Kim begav oss till Gullbrandstorp för den årliga julfesten med laget. Det var mysigt och som vanligt tryckte man i sig alldeles för mycket godsaker. Vi bytte julklappar, lekte lekar och snackade ett bra tag.
Det enda som var läskigt var att när vi åkte hem så var det inte en enda människa ute på gatorna. Inte en enda levande varelse visdae sig på 15 minuter, jag och Falk blev rädda och trodde att jorden skulle gå under eller något, men det gjorde den inte sån tur var.

Idag har jag och mamma haft en mor och dotter dag/julpyntsdag. Vi har pyntat hela lägenheten, klätt julgranen, bakat julgodis, lagat julskinka, gått på stan och fikat. Nu blir det god middag och film. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback