090830

Hej hopp!
Har nyss kommit hem från en tripp till Göteborg där vi har varit hela helgen. Med vi menar jag Niklas, Christian och jag. Och Daniel som kom i lördags. Åkte i fredags för att umgås lite med syster och Tobbe och för att på lördagen ha lite kräfskiva och utgång. Kul har det i alla fall varit och nu är jag lite lagom trött.

På tisdag åker jag till Magaluf med min Falk och vi ska ha det så sjukt roligt. Sol, bad och party hela veckan!

Och nu till det bästaste av allt.... Lägenheten som ni ser under här är VÅÅÅÅR. Eller är inte helt hundra på att kontraktet är klappat och klart men alltså ser i hur fin den är. Den är i och för sig inte så billig men fy sören vad jag kommer vara lycklig när vi sitter där första dagen i lägenheten, i Oslo. Åååh jag längtar! Och det bästa är att jag ska dela den med mina absoluta favoriter Frida Falkvall och Kajsa Feldt. I like.


Titta och njut!:D


Arrividerci - nu ska jag packa för nästa resa!


Kommentarer
Postat av: Sarah

FAN VA NICE! Var ligger den?<3

Postat av: Kaj

den är fin! :)

2009-08-31 @ 16:40:10
URL: http://kajsaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback