090823

Jag förstår verkligen inte det här. Har precis pratat med falk om den kommande veckan och nu ligger jag här i sängen och förstår inte riktigt vart all tid har tagit vägen. Det är åtta dagar kvar tills vi åker till Magaluf. Åtta dagar. Det har känts helt okej, nästan för lång tid så mycket som vi ha längtat. Men nu känns det helt plötsligt nästan som om det är för lite tid. Vi bestämde förra veckan att fi skulle åka upp till Norge tisdag-torsdag för att söka jobb och kolla in den stora staden lite. Sedan blev jag bjuden på kräftskiva i Göteborg så troligtvis åker vi upp där fredag-söndag och sedan har jag bara måndag på mig att packa och allt för sedan åker jag och min bästaste vän till Magaluf. Och typ en vecka efter detta flyttar vi till Norge. Det är läskigt, men så sjukt jävla kul!



Kommentarer
Postat av: Daniella

det blir london!! :D ska vara au pair i ett halvår. hoppas allt går som det ska bara :P hur blir det för dig då? du åker till norge och jobbar eller? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback