090820

Dagen började kanon bra! Såg ut genom fönstret coh sog att det var SOL ute! Trots det så har jag inte ens gått utanför dörren än.

Kollade även min mail i morse och såg att jag hade fått mail från Tom Envik där han skrev att han var intresserad av att anställa mig i Oslo. Så vi får väl se hur detta kommer att utforma sig. Riktigt kul i alla fall att man får ett positivt svar från det första jobbet man någonsin sökt till!

Snart kommer Joanna inte till staden och vi ska ta en fika i solen och prata, prata, prata. För vet ni vad. Om 12 dagar när jag åker till Magaluf så kommer jag och min bästaste vän inte ses på ASA LÄNGE, VI KOMMER INTE SES PÅ HELA HÖSTEN och jag tycker att det är jätte sorgligt. Så vi får helt enkelt ta vara på tiden nu!

Och bara så att ni vet så köpte jag en jätte fin kofta och ett par snygga skor igår. Måste ju passa på inte vi flyttar till det dyra grannlandet!

Ciao


bild från den asroliga förfesten hos mig innan jag slog ut min tand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback