090816

Det blev ingen tjockiskväll igår. När Falk kom hit så bestämde vi oss för att dra in till stan i stället. Gjorde oss i ordning här och drack lite cider och snackade lite. Sedan kom Kajsa hit och vi gick till The Corner och träffade Niklas och hans kompisar. Vilken gentleman man har till kusin, han följde med och väntade på mig när jag skulle på toa och sedan ringer han och hör hur jag mår och om allt är okej. =)
Hur som helst så var vi där ett tag och sedan gick vi till tre hjärtan vilket inte alls var speciellt kul.

Idag vaknade jag tio över ett och fick goda pannkakor av min snälla pappa vilket var väldigt gott till frukost. Efter det har jag städat mitt rum och nu ska jag skriva på mitt CV. Ikväll blir det kalas för kusin Alex som fyller år.


MIn fina vän Joanna som jag inte har träffat på jätte länge men som jag träffade igår och som jag blev såååå glad att se. Jag har saknat dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback