090814

Jag vet egentligen inte varför jag kände för att skriva i bloggen idag men eftersom jag kände för det så blev det till att jag gjorde det.. eller gör det kanske man skriver.

Jag har ingenting vettigt att skriva heller mer än att jag är trött Trött TRÖTT TRÖTT! Jag har fem arbetsdagar kvar på Ica och det ska bli så skönt. Man blir ganska trött på det efter en hel sommar. Haha, hur tusan ska jag klara mig med ett heltidsjobb?!

Hur som helst så är anledningen till att jag är trött att jag helt enkelt inte har sovit så mycket i natt. Vaknade flera gånger av hosta. Om man då lägger till att jag jobbade på torsdagen (det är fredag idag) och sedan var på tjejmiddag på kvällen, vilket för övrigt var väldigt mysigt med alla gamla kompisar från högstadiet och att jag jobbat idag OCH tanken på att jag ska börja jobba klockan nio imorgon. Den där sista gör mig verkligen utmattad.

Så på grund av min trötthet så dissar jag mina fina vänner ikväll. Jag känner mig jättedum men orken finns helt enkelt inte till. Det är nästan så man vill lägga sig ner och gråta.

Ja, detta var ju ett kul inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback