Häääj

Jag vet, jag är kass på att uppdatera, men jag har inte haft någonting kul att skriva om den senaste tiden.

Idag var det nationellt prov i svenska b. Det gick väl bra. Kände inte riktigt att det spelade så stor roll eftersom Ia tidigare sagt att det inte hade någonting med betygen att göra. Blev klar vid 11 och gick hem från bingohallen. Det var sjukt skönt, för idag har det varit SOOOOOOOOL!!!!!!:D

Ringde därför Kajsa och frågade om hon ville checka stan med mig och självklar ville hon det istället för att plugga. Jag hittade ett par jeans YAAAY äntligen! och en klänning. Sedan bestämde vi oss för att åka till skopunkten och kolla skor, men hittade inga roliga. Det var även första gången för i år som jag åkte cab och det var myys! Vi åkte ut till Tylösand och gick ner på stranden. Tog massa kort och satte oss på en bänk och myste i solen!

Det har varit en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback