1/3

Jag har sagt det innan och jag säger det igen.. ÄLSKA BJÖRN GUSTAVSSON! Han är helt otroligt klockren, jag finner knapp ord.
Han har gått upp på min topplista nu alltså. Han och Johan glans som jag och Joanna förövrigt ska gå och kolla på i helingborg den 4 April.

Igår var jag hos fäälk och kollade på så ska det låta. Danny var ju med och han är snygg så då får man ju se det. Dessutom så tycker jag att peter Settman är en as rolig programledare. Känner att jag har blivit lite Hallojagsitterhemmavarjehelgochkollarpåsåskadetlåtamelodifestivalenochlet'sdance.. nått sånt. Men det är gött ju!
Falkvalls har köpt GuitarrHero och fyfan vad vi spelade. Hade grymt ont i handleden när vi var färdigspleade. Vet inte hur många gånger vi spelade och jag tror att jag vann tre gånger. Men lägg då märke till att jag faktikst spelade på MEDIUM nivån. Och jag var nybörjare, det ni!

Idag har jag vart hemma hela dagen och pluggat. Har engelskaprov nästa vecka + test i historia. Dessutom har jag pluggat teori eftersom jag VILL HA MITT KÖRKORT SNART.
Nästa vecka ska dessutom jag och Joanna på Thomas Järvheden igen på fredagen och på lördag blir det party och torsdagen efter det så fyller en väldigt speciell flicka 18.
Undra vem...


Och bara för att denhär är klockren och precis min humor


/Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback