10/3

Jag har haft världens bästa helg! På väldigt länge iallafall..
Fredagen spenderades med Joanna och vi var på Seriöst roligt med Thomas Järvheden som var så sjukt galet bra att det knappt går att beskriva.
Dessutom fick jag massa rätt på Historian så det var en kalas dag.

I lördags var jag först med mami på Eko och handlade en lampa till mig och sedan åkte vi till eurostop och fikade på espresso house. Jag älskar deras scones!!
Senare på kvällen kom mina kusiner och moster och morbor. Eller nej, bara den ena eftersom min andra mupp till kusin är i Thailand och jag är avundsjuk på honom. Käkade iallafall tillsammans med dem och mötte sedan upp Sandra vid norra station för att åka oskarström för att fira Tesse och Simon. Där var det helt galet kul och kvällen gick otroligt snabbt. Någon sa att man fick större bröst av morötter så därför tog det inte lång tid förns bland annat jag och mimmi hade käkat upp alla. Haha, man vet ju aldrig!

Söndagen spenderades hemma hos mormor och morfar med kusinerna och familjen. Mysig dag!

Tack för en toppen helg allihop, ni är bra <3

/Alexandra . - på torsdag fyller jag år!

Kommentarer
Postat av: Mimms

jag tror inte morötterna funkade

2008-03-11 @ 13:30:39
Postat av: Tess

fan, jag missade detta med morötter!
braa att du hade kul i lördag baaomis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback