Monday

Idag hade jag planerat att plugga till historia provet som vi har på fredag, Eftersom vi inte hade någon engelska så tänkte jag att jag kunde passa på. Så blev det inte.

Jag kom hem. tog fram datorn, la mig gott i sängen och satte på de nya avsnitten av prison break som jag så snällt fått av Tobbe! Och dom var braaaa, det enda jag kan säga. När dem tog slut kollade jag runt massa på datorn och fick till min fasa se att klockan hade blivit halv sex. Hur fan gick det till liksom?
<då var jag trött och kollade några avsnitt av one tree hill. En väldigt bra serie för er som inte vet!

Jag har verkligen inget liv när jag skriver detta känner jag. Och tyck inte synd om mig nu men... det kommer mera.

Mamma ropade att maten var klar, så jag gick och åt, framför tvn. Gicl och duschade, kollade Andra avenyn och nu sitter jag här igen och inget pluggande har det blivit.

Nu så jag gå och göra någonting vettigt!

Imorgon börjar gossip girl! Kanal 5 kl 20.00

/Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback