LÖrdag

Idag har jag fikat.. det är nog det enda jag kan säg att jag gjort.
Vaknade hyfsat sent och fick ett sms av jessi som sa att vi skulle fika halv två. Visst, alltid på säger jag och träffar Jessi Falk Vican Nella Hanna Patrik och Mimmi i staden. Efter en stund ute i kylan slog vi oss ner på morfars och köpte mackor och kaffelatte.
Självklart tar det en jävla tid att göra min och nellas mackor så efter att ha väntat ett tag på dem fick vi två kakor för besväret. När vi tillsist fick våra mackor fick vi två kakor till, dock av en annan kille. Det var og bara för att vi var så snygga!
Dessutom fick vi ett helt fat med ännu fler kakor senare. Snälla var dom där och väldigt gott var det!
efter några timmar började folk dra sig och vid kvart i fem tyckte inte personalen att jag falk och patrik skulle vara kvar eftersom andra kanske ville ha platser, därför började vi också dra oss en halvtimme senare.

Ikväll ska jag till Falkis och sjunga singstar med några vännöör som heter Oscar olle emil och jessi. Mysigt!

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Mes

MYCKET TREVLIGT!

2008-01-06 @ 01:59:58
Postat av: Josefine

Jess sa att ni var o fikade där .. måste gå dit någon gång ^^, hörde att det va supermys :)
/ josefine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback