Hej jag är rabiessmittad

Rubriken får ni fundera på själva för jag tänker inte avslöja något.

Tänkte att jag får la uppdatera lite här nu, eftersom det var ett tag sedan och för att jag pushar på alla andra att blogga lite mera.
Jag tänkte faktiskt blogga igår eftersom det var en sån stor dag. Det var dagen med stort D. Dagen då jag läste ut Harry Potter och dödsrelikerna, sista boken i denna underbara berättelse om Harry Potter. Nej, jag har ingen besatthet av Harry Potter, om jag hade haft det så skulle jag ha läst ut boken i somras på engelska. Jag medger att jag köpte den engelska boken, men läste bara hundra sidor då jag kände att jag inte förstod allting som stod eller pallade eftersom jag läser så sakta på eneglska. Men den senaste véckan, sedan mamma satte upp en sänglampa vid min säng förra fredagen (vart ska man annars ha en sänglampa?) så har jag läst ut den. Och den var BRAA! Sista kapitlet var helt sjukt bra.
Detta var en stor sak.

En annan stor sak hände i tisdags då jag gick till frisören.
Kom dit klockan 9.00 blond och långhårig. Kom därifrån med livet i behåll klockan 11.45 med en tjock lugg och inte längre blont hår.
Måste erkänna att det känndes väldigt konstigt första dagen, men nu har jag börjat vänja mig och tycker att det är en rätt snygg förändring.

Just nu sitter jag och äter chooklad och godis och väntar på att The Holyday ska börja, för det är en väldigt bra film som jag vill se.

Blir ingen träning imorgon då Annika tyckte att det var rätt osmart att springa på galgberget när det ska bli storm och för att det vore synd om några träd skulle falla på oss. Smart tänkt av henne tycker jag, då jag får sova hur länge jag vill!

Nu är det 40 minuter kvar, vad ska jag göra tills dess?

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: sarah

OH JAG VILL VETA HUR DEN SLUTAR:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback