Going under

idag har varit en sån där seg dag som aldrig verkar ta slut. Vaknade, stack på körlektion, kom hem och  gjorde inte ett skit. klockan sju var det upptaktsmöte med fotbollen och vi fick reda på alla helvetesträningar vi ska ha nu i jan-feb. Kul!

Imorgon börjar skolan och det känns tungt måste jag erkänna.  Eftersom man undvikit att plugga nu på lovet så kommer det bli väldigt mycket nu färsta veckorna, men vafan, är det lov så är det. Har iallafall sovmorgon till 11.20 så det ska väl gå bra iallafall

Helgen har annars varit lugn. I fredes kollade jag Oscar Olle och Emil film hemma hos Nella. Alltså.. om ni har samma humor som mig så ska ni se Hata Göteborg. Så sjukt rolig den var!

"Vi spelar i korpen, vi ligger sist och du är sämst i hela laget, fattar du hur jävla dålig du är?"

Lördag var en lång fika i stan sedan singstar hemma hos falk med killarna och jessi och igår en en helt underbar träning men tjejerna och sedan hem till Farmor och farfar på middag.

Jag har fått låten Going under med Evanescence i huvudet.. det var såå längesen jag hörde den!

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Jess

Det måste vara typ det enda roliga i Hata Göteborg. Såg den en söndag när jag var bakis tror jag. Hade inte så mycket behållning då kanske ;) Puss puss!

2008-01-08 @ 09:43:28
Postat av: Sarah

Usch jag hatar träningarna nu i början på året, bara grus och skit:( urk.
Haha, inte sett filmen men hört citatet ^^Det är så jävla bra verkligen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback