Britney Spears

Jag fick ett ryck innan idag. Jag tog fram alla mina Britney Spears skivor och lyssnade igenom dom. Det var grymt längesedan må jag säga. Hon som var min idol när jag var mindre, kunde alla låtar. Dom är faktiskt bra, täxterna är bra och hon sjunger bra. De gamla skivorna och låtarna menar jag då, när hon fortfarande var lite normal.
Anledningen till varför jag fick detta ryck var att Crossroads gick på tv och jag kunde inte låta bli att titta. Den är bra och jag vet inte hur många gånger jag tittade på den när jag var liten.

Nu ska jag fördriva tiden med att titta på Let's dance röstningen. Nånting måste man ju göra när man väntar. Jag hejjar på mat Tina, för hennes danspartner är så jävla grym. Fats Karl-Petter är grymt rolig den mannen, jag skulle följt bonde söker fru ordentligt, såg nog bara de gången då han jagade sin gris, gud var jag garvade.

/Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback