2008 is here!

sista dagen på året slutade helt kalas!
Först bar det av hem till Falk som hade en kär bror med vänner som lagade oss en riktigt god middag. Hos falk tog vi det lite lugnt och pratade och skrattade och hade det allmät mysigt. Jag och Angelika var desperata efter glass och eftersom falk är så bra så hade hon köpt det till oss!
Med vi så menar jag Angelika, Alexandra, Falk, Petra och jag.

Vid niotiden mötte vi upp Jesper, Jonas och Erik som vi delade taxi med. Taxin visade sig vara en partybuss som vi skulle ha riktigt roligt i. PÅväg ut till ingenmansland kollade vi på musikvideor och sjöng kareoke för fulla muggar hela vägen fram till Tönnersa där Olivia bodde.

Väl framme mötte vi upp hela gänget och det var helt jätte kul att se alla som man inte träffat på sjukt länge. Massa dansande och skitsnack blev det och jag hade riktigt roligt.

Klockan slog tolv och alla gick ut för att kolla raketer och skåla in det nya året. Många kramar och pussar blev det och allting var bara brabra! Joannie min älskling ringde och det enda jag förstod av det hon sa var Gott nytt år!. Mami ringde och hälsade samma sak. Syrran likaså. Sedan plingade det in ett antal sms från folk.

Tack alla för en jättebra nyårsafton.

2008 är här och det kommer att bli det bästa någonsin

Gott nytt år allihopa
/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Mimms

nyår var bäst bäst bäst!!!

Postat av: Falk

du är bäst alle ek! och kvällen var otroligt bra!

2008-01-01 @ 20:02:22
Postat av: Sarah

2008 ska minsann bli en höjdare;)

2008-01-05 @ 17:25:30
URL: http://sarahp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback