Häääj!

I onsdags var det som jag sagt förut studentfest. Den började med att jag och Kajsa åkte hem till Kicki för att käka pizza och ha det niice. Det första jag får stå ut med 'r att hennes hund börjar jucka på mig. Mys.. Där var vi i alla fall till halv elva då vi tog bussen in till stan med massa trevligt folk som hoppade på bussen. Vi sjöng "vem vill vara etta nu" för fulla muggar och hade det allmänt trevligt. Kom in på moon och träffade joanna som jag med glädje shottade och dansade massor med. Det var helt sjukt vad folk knuffades på dansgolvet. Vet inte hur många smällar jag fick på näsan eller hur många gånger jag ramlade för att folk knuffades så. Men vi hittade snart ett litet krypin där folk dansade och där spelade dem även mycket bättre musik. Jag hade sjukt roligt hela tiden och träffade massvis med trevliga människor. När det sedan blev dags för att gå hem (efter stora problem med att få våra jackor) så följde Kajsa och Joanna med mig. De skulle få dela min bäddsoffa med varandra men jag tyckte att det var lite orättvist så jag la mig emellan dem. Jag somnade inte förns vid fem halv sex tiden för att någon snarkade och var omöjlig att väcka, men det gjorde inte så mycket! Jag hade i alla fall en braaa kväll!

I går så kan jag säga att det var tur att mina vänner sov över för om det inte hade varit för dem så tror jag att jag inte skulle ha lyckats gå upp från sängen själv trött som jag var. Vi lämnade KAj vid bussen och gick till skolan där alla i min kära klass skrattade åt min fina utklädnad. jag tyckte i alla fall om den! Vi hade fråge tävling med tvåorna och vi vann! Sedan gick vi och sjäng julsånger i bergmansalen. Eftersom det var sista gången vi får vara med på det så var det lika bra att sjunga för fulla muggar. Jag tyckte det var myyysigt!
Det jag tyckte var roligast var när vi (jag zara sarah vivi frida och david) gick till stan. Då säger david. "Tänkt om vi hade gått här hela klassen och så började det snöa. Vad fiint det hade varit!" Han är go!
Gick hem, ducshade för att sedan gå in till stan igen för att handla julklappar med Kajsa och Falk. Hittade dock inte ne enda, så får försöka fixa det på måndag eller tisdag då jag får min lön. Jag och falk käkade på mcDonalds innan vi tog bussen ut till Annika där vi skulle ha julmyys med laget. Och det var myys, vi delade ut paket, åt massa julgodis, lekte lekar och snackade. Tog bussen hem halv tolv och var då grymt trött. när falk hoppade av så ringde jag Daniel då jag tyckte det var lite läskigt att sitta ensam med en uteliggare som skrek. Det visade sig att han skulle till Mårtensson med Rickard Admir och Emil så jag träffade dem i stan en stund. Trots en massa försök att övertala mig att följa med och sjunga kareoke så bestämde jag mig ändå för att gå hem till min säng och sova.

Och guuuud vilken skön sömn det blev. Vaknade kvart i ett och kunde i och för sig inte säga ett ljud. Sjuukt frustrerande det kan vara att tappa rösten sådär. Men Daniel kom hit vid halv två och gjorde mig sällskap. Vi var här hemma hela eftermiddagen och gjorde absolut ingenting. Käkade köttfärspaj med mamma pappa och min kära bror och åkte sedan hem till Daniel för att träffa en annan Daniel (fan vad många som heter Daniel nu för tiden!) och kolla på film och umgås. Efter tolv fick dem för sig att kolla på tratten och finkel eller vad dem heter. Usch och fy för sånna dåliga serier. Käkade lite och åkte hem vid tre tiden eftersom jag skulle jobba och mamma behövde bilen på morgonen dagen efter.

Idag har jag jobbat och fått julklapp från min chef! Två biobiljetter blev det och det är ju inte helt fel. Nu ska jag snart åka på kalas.. herre gud, jag får ju aldrig någon lugn stund. Oj vilket intressant inlägg! Heerrå!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

David är ju så gullig haha :D synd jag missade allt, är fortfarande inte helt kry. men ha ett bra loov :D får försöka ses en dag, ut och äta eller bio eller nått nu på lovet =)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback