Living the dream Woooohoooo

Det är den 13 december idag vilket innebär Lucia. Jag och mamma har suttit och tittat på Lucian på tv nu ikväll och druckit te och ätiti pepparkakor. Jag sitter i soffan med mitt täcke över mig.. Myys!

Igår var det niice. Stressade i och för sig som sören hem efter skolan för att hinna göra mig i ordning innan bussen gick halv sex till frösakull. Daniel kom vid fem tiden när jag flängde omkring som mest. Hur som helst så åkte vi ju ut till kajsa som skulle ha lite 18 års kalajs. Det bjöds på glögg och pepparkakor och vi gjorde den klassiska tipsrundan. "Vem är bäst med munnen? Vem har längst? och så vidare 1. någon X. någon 2. någon." Ja ni fattar. Det är typiskt Kajsa att alltid hitta på massa roliga lekar. Fullt med folk var det också. Falkis gustav gabbe emil of course. tjejerna från Kajs klass, Anders och hans vänner från ulrisehamn eller hur det nu stavas, Jessca och lita annat trevligt folk. Det bjöds påv äldigt god mat och vääldigt god tårta.

Tillsist blev det dags att ta taxin in till Underbar. Där träffade vi en hel del folk och skakade massa rumpa på dansgolvet. Jag hade sjukt roligt vid vissa tillfällen men ibland var det ganksa lamt. Helt plötsligt träffade jag Daniels alla syskon. Jisses. Hej på dig och hej på dig, vad sa du att du hette? Herre gud dem är ju så många.. eller kanske inte, träffade tre av dem men sen var det brorsans flickvän och kompisar hit och dit. Jisses. Och nu är vi tydligen bjudna på fest i mellandagarna. Här går det undan! Haha, men det är kul.
Vi gick i alla fall hem vid halv tre tiden.


Vaknade vid niotiden imorse eftersom jag skulle jobba. Det var laamt, men skönt att ändå kunna köra bilen till jobbet. Har inte kunnat sova speciellt mycket inatt och vet inte riktigt varför. Har inte kunnat sova på tre nätter i rad nu så inte undar på att jag är så trött som jag är just nu. Åkte hem efter två och sen körde jag och mamma och letade julklappar. När affärera stängdevid fyra åkte vi imon mormor och morfar för att lämna någonting. Men det slutade med att vi gick till hemköp och köpte ris, tomater och gurka för att sedan bli bjudna på mat. Efter maten somnade jag på soffan en timme och sedan åkte vi hem och kollade på lucian på tv.

Ja det var väl det jag har gjort i helgen.

Imorgon ska vi hem till mormor och morfar för att baka pepparkakor. Dessutom ska jag träna och PLUGGA.. usch jag har samhällsprov på måndag. Blööö.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback