taacoos

Kommit hem från skolan nu och är trött. Håller ju på med Popkorn och fan vad trött jag är på det. Är trött på att sitta och bestämma allt, är trött på att få puscha på om allting, är trött på att alla helt plötligt ska så jävla många åsikter. Vi har frågat hur många gånger som helst vad vi får och inte får göra. Så när vi väl har gjort det så ångrar folk sig och ska börja tycka och ändra, vilket betyder ännu mer jobb åt oss än vi egentligen har tid med. Blööö dö på det PUNKT!

Ska i alla fall laga mat till mamma pappa och min kära bror snart. Det blir tacos för att det är gott och för att det är ganska lätt att laga.



Tänkte också säga att jag har köpt min första julklapp!! Yeeeeey, det var på tiden.

Kommentarer
Postat av: Falk

muhahah bara för att du hade en sån grym person som var med dig på stan ;)

2008-12-11 @ 22:04:51
Postat av: Falk

muhahah bara för att du hade en sån grym person som var med dig på stan ;)

2008-12-11 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback