Rubrik

jag har tänkt skriva ett inlägg hela den här veckan, men grejen är den att jag har haft så sjukt mycket att skriva om så på något sätt har allting skitit sig.

Idag har jag i alla fall gått upp 05.40 för att köra pappa till flygplatsen och sedan körde jag hem och sov igen. Jag är inte alls pepp idag.. vet inte vad det är med mig, det känns som att det är något som är fel men jag kan inte komma på vad.. Usch, vad är det för fel på mig!!!

Igår var jag i stan med Falk och vican. Köpte födelsedagspresent till Kajsa och vi hoppas på att den blir braa! Träffade Daniel i stan också och lyckades få honom att komma hem till mig senare på kvällen. Kollade på Björn Gustavsson - ett livsverk. HahAha så sjuuukt rolig den killen är! Det var mest bara klipp från parlamentet, morgonsoffan och melodifestivalen, men även lite annat som var sjukt roligt. Det var hur som helst mys och när han tog bussen hem vid tio gick jag och la mig.

Kan även säga att jag har blivit ett Mamma Mia freak! Jag bara älskar den filmen och musiken är så sjuuukt bra. Därför kan ni få ett mamma mia klipp här!



Imorgon är det fredag och då är det dags för Kajsas PAAAARTY!!!!:D Oooh jag längtar som ett as, för det är jag däremot jävligt pepp!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Man har ju sina dagar då allt känns sisådär, inget konstigt med det:) It will be fine!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback