No balance!

Igår var en bra dag!

Började med att jag kom till sklan vi halv tio tiden och jobbade med projektarbetet. Joanna vi måste verkligen bli klara med det snart, skriv klart texten!!!:P Där var vi tills klockan blev kvart i tre, då det var dags för studenttävling (talangjakt). Vi var tyvärr inte med eftersom vi inte kom på något kul att göra. Men titta kan man ju ändå göra och det var roligt. KOnst och ledarskap var grymma, sen hann jag inte titta mer, eftersom jag och Nathalie skulle bege oss in till stan.

Vi gick till hello för att avnjuta en ootroligt god kyckling/curry baguette och en chailatte. Det var mumsigt! Efter det gick vi och kollade lite i affärer. Funderar på vad tusan jag ska ge alla i julklapp, det är svåårt.

Tillslut så gick vi i alla fall till bion för att kolla på Twilight som vi hade väntat på precis hela dagen. Och jag måste säg att det var PRECIS lika bra som förra gången. Haha!

Jag vet inte hur många gånger jag halkade, eller gick vingligt under dagen men det är fan helt sjukt. Jag kan inte gå normalt.

Snart kommer mamma hem så då ska vi gå in till stan och kolla lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback