Näst sista måndagen innan julafton

Måndg igen, men inte vilken måndag som helst. Nej för det är den sista måndagen i skolan innan vi får loov. Så sjuukt härligt, jag ska inte ha samhällslektion på flera veckor nu. Dock har jag ett arbete som ska göras klart innan skolan är slut. Men om man bortser från det så är det naaajs!

Mamma slår just nu in julklappar och lyssnar på julmusik. Det är mys, för jag har inte hört särskilt mycket julmusik än. När jag gick hem idag så gick jag inom Halmstad teater och köpte ett presentkort till farmor och farfar så nu är ännu en julklapp klar, men dock så har jag alldeles för många kvar. Det får bli att köpa dem på onsdag och/eller på torsdag. det blir nog bra.

Funderar på att gå ner i källaren och kolla på vår gamla plastgran, har bestämt att vara julgran på studentfesten på onsdag och vad är då inte bättre än att klippa sönder en riktig gran (okej plastgran) och hänga glitter runt sig. Det kommer nog att bli toppen.


Det ska vara gammal julmusik, de där klassiska låtarna som Julen är här, Jag såg mamma kyssa tomten, Stilla natt och dem, då är det riktigt jul.. eller okej det ska vara Min julskinka har rymt också! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Falk

Min juuulskinka har rymt, och släkten kommer om en timma

2008-12-15 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback