Mamma Mia!

Igår åkte jag hem till Daniel för att kolla film och ha det nice. Så säger han att han har någonting till mig. Det visade sig att han hade köpt Mamma Mia filmen till mig.. Iiiihh, hur bäst får man va!!!! Sjukt glad blev jag och kunde inte låta bli att titta på den på en gång. Den är ju så sjukt bra. Kommer antagligen titta på den 100 gånger till.

Dessutom kollade vi på Madagaskar 2 vilken också var hur rolig som helst. Den rekomenderar jag till er som sett ettan.
I like to move it move it!!

Körde hem vid tolv tiden och det var bara två bilar som syntes till på vägarna. Usch, jag tycker verkligen inte om att köra ensam på nissastigen eller vad den nu heter. Men med hög musik och lite skönsång bev det kanon. Måste även tillägga att det snöade.. I alla fall halva biten påväg in till stan. Wohooo vintern är här!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback