Julklappar julklappar julklappar

Alltså.. denna julklappsstress. Jag säger alltid att jag ska köpa alla mina julklappar i tid, men av någon underlig anledning så blir det aldrig så. Nu sitter jag i alla fall här och funderar på vilka jag har köpt till och vilka som är kvar. Min kära bror och min kära syster är avklarade, farmor och farfar och mormor och morfar också. Tobbe med. Både mamma och pappa är kvar, och Gittan och DANIEL!! Aaah tusan vad svårt det ska vara!!!! Mina pengar börjar tryta också vilket inte gör det hela bättre. Men André är i alla fall skyldig mig 100 kr för att jag köpt en studentfestbiljett till honom idag, alltid något.  Byyyyee

Kommentarer
Postat av: mimmi

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!!!

2008-12-16 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback