Jul jul stååålande jul!

God Jul allihopa!:D

Jag hade en vääldigt mysig julafton igår!! Började som vanligt med ett uppvaknande av julmusik, dock slapp man bli chockad över den höga volymen detta året, den hördes bara lite i bakgrunden när någon knackade på dörren! Vi käkade god frukost och fick ett litet morgonpaket bestående av ett biopresentkort och en trisslott. Vi gick ut en sväng och hälsade på min bror för att sedan gå hem och duscha. Vi tolv tiden käkade vi gödde lunch med mackor med julskinka på och då kom även Daniel hit. Jag fick jätte finfinfina julklappar av honom!! En söt liten nalle, björn gustavsson dvdn och en DKNY parfym! Han är bäst och jag tror att han tyckte om min julklapp till honom också.

Vid tre kom farmor och farfar och uffe nicke och alex. Vi fikade och kollade på Kalle Anka och hade julmys. När de sedan begav sig hemåt så gick vi till mormor och morfar för att äta massa god julmat och öppna alla julklappar. Som vanligt så var maten sjukt god och julklappsutdelningen tog några timmar. Jag fick massvis med fina paket och kunde nog inte ha blivit mer nöjd. Orkar inte skriva upp vad jag fick för då kommer jag säkert glömma någonting och det vill jag inte, dessutom så börjar den lilla sjöjungfrun på disney chanel nu så jag måste gå och kolla på det.  Har ju velat se denhur länge som helst nu. Haha!

/Alexandra - Jag älskar min familj och våra traditioner! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

GOD JUL!<3

Postat av: hilleWillevii

gott nytt år :P

2008-12-28 @ 16:39:56
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: Daniella

gott nytt år på dig med! hade du en bra nyårsafton? :)

2009-01-01 @ 19:34:25
URL: http://nellapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback