Friday night

Måndag idag. Tänkte berätta lite om hur min helg har varit. Och den har varit Kanon!!

Började i fredags hemma hos Emil där det först bjöds på glögg och pepparkakor, sedan middag bestående av gooda pajer och tillsist en mummsig tårta. The special invited guests var Jag, Falk, Kajsa, Oscar, Emma, Gustav, Gabbe, Filix, Olle och Alexander. Vi var hur som helst där i några timmar och hade det treevligt.

Vid typ tio tiden så åkte vi in mot stan och jag måste säga att så tidigt har jag nog aldrig varit i stan när det har varit utgång på gång. Men i alla fall, det var underbar som lockade och vi kände att vi behövde skaka lite rumpa.

Jag hade hur som helst en bra kväll och jag hoppas att ni andra också hade det.


Här har vi några vänneeer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback