Freeedag!

Så nu sitter jag i skolan och gör inte någotnting vettigt alls. Vi har mdk och Julie är inte i skolan idag och det är hon som har alla våra grejer. Inte så värst lyckat.  Men ringde henne i alla fall och nu ska hon försöka skriva det och skicka på datorn. Så medans hon gör det så har jag varit uppe på journalistiken där joanna vivi frida och emma skriker på varann för att de inte förstår hur de ska göra. I multimediasalen ligger alla i en hög och kollar på hey baberiba. Och här sitter jag. Bakom mig sitter folk och ser ut som frågetecken när mia förklarar vad dem ska göra. Ganska kul faktiskt.

idag är det fredag vilket innebär HEEELG!!:D Wiihooo, ikväll blir det parteeeey hos Kajsa sedan Underbar på lussevaka.

Och nyss kom Sandar in och gav mig en biljett till studentfesten!!!!!!!!!! Fan vad gött:D Så nu om man bortser från allt plugg jag har att göra så kommer de närmsta veckorna bli toppeen!


Kommentarer
Postat av: Sis!

vi är uppe i 25 kronor vinst nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback