En vecka kvar till julafton!!!!

Sådär nu har jag varit i skolan och jobbat med popkor som aldrig verkar bli klar. Fattar inte vad folk ska ha svårt för att lämna in saker i tid som är KLARA. Hur svårt kan det vara? Jag hoppas hur som helst att vi ska få en rejäl kompensation för att vi har suttit över så mycket den senaste tiden.

Men nu är jag i alla fall hemma och ska snart göra en macka eller två för att sedan hoppa in i duschen. Ikväll är det ju som sagt studentfest och det ska bli sjukt roligt. Först ska jag Kajsa och Kicki käka pizza och förfesta lite för oss själva. Sedan bär det av in mot stan och moon för en hejdundrande studentfest!

Jag dissade min idé om att vara julgran då jag kom på att det kommer sticka och kila ganska mycket så nu ska jag i stället vara julmust. Det var ju faktikst min idé från början och eftersom joanna och falk är sjuka så gör inte det så mycket. Men jag tycker att det suger att dem är sjuka. Blöö.

Nej nu är jag hungrig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Solina

Hej :)

Jag har en veckans fråga i bloggen och jag skulle gärna vilja veta din åsikt.



- Vad tycker du om Blondinbella's tv-show?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback