Den lilla sjöjungfrun!



SÅDÄR!! Efter en himla lång stund lyckades jag få in detta jävla youtube klipp i inlägget! Jag har blivit helt galen i den här sången. Jag vill se filmen och ska låna den av Joanna så snart vi träffas igen! Ariel liksom, jag älskade den filmen när jag var mindre! Man får en sån speciell känsla när man hör dessa disney låtarna! Det var mest bara det jag skulle säga!

Falk kommer hit senare för att kolla på idol med mig. Myys!

Daniel och Joakim var här innan för att lämna mina saker som jag dumt nog glömt hos Daniel. Eftersom han är så snäll så kom han och lämnade dem. Jag fick min film så nu kan jag titta på den igen. Mamma Mia! Joakim va i alla fall nice! Han hittade nya kompisar, mina sköldpaddor och ett stort gosedjur. Kul att träffa andra som är lika lättroade som mig.

Nu ska jag käka. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback