50 år!!!!

Jag vet, dålig uppdatering i helgen men har helt enkelt inte haft tid.

I lördags var det en stor dag. Det var nämligen så att min mormor och morfar firade 50 årig bröllopsdag! Det skulle firas ordentligt så därför åkte vi (jag mamma pappa daniel jessica tobbe cina anders niklas och christian) hem till dem vid halv sju tiden. Där bjöds det på champagne och tilltugg och de fick våra presenter bland annat en bok som vi gjort tillsammans där alla skrivit en varsin text till dem båda. Och jag måste säga att den blev helt otroligt bra, men det var kanske inte så konstigt. Saken är den att jag har VÄRLDENS BÄSTA MORFÖRÄLDRAR. Jag skulle inte för någonting i hela världen ens kunna säga att jag inte tycker om dem. De är verkligen guld värda för allting de gör för oss och alla andra.

Hur som helst så var vi där ett tag och sedan sa morfar att de hade bokat övervåningen på mcdonalds för oss ( haha, så typiskt morfar att komma med ett sådant skämt) med det var inte där vi hamnade senare i alla fall, utan vid åtta tiden så slog vi oss ner vidd ett långbord på Fridolf där vi fick både förrätt och varmrätt. Gott var det!

Tillslut gick vi tillbaks till mormor och morfars lägenhet för att äta tårta och ha det trevligt!!

Jag skulle kunna skriva ett hur långt inlägg som helst och ändå inte få med allt jag känner för er, men just för tillfället vill jag bara säga att jag älskar er!



Bilden snodde jag av min kära syster, hoppas att det var okej, jag hittade ingen här!

Kommentarer
Postat av: Sis!

Hmmm....okej då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback