40 dagar kvar

Idag är det 40 dagar kvar tills vi åker till thailand!! Jag längtar så sjuukt mycket att jag håller på att bli tokig! Haha

Gött nu har jag hittat en julklapp till mamma också! Nu är det bara Daniel och pappa kvar som jag får ta imorgon. Jag och falk gick runt i stan en stund och kollade i precis alla affärer för att hita en julklapp till Daniel. Jag hittade den prefekta, men den kostade alltför mycket vilket gjorde mig på dåligt humör efteråt.

Men nu har jag i alla fall precis tittat på Gossip Girl och nu sitter jag här. Idag ska jag och mamma klä julgranen och julpynta här hemma. Vet inte, det kanske blir att vi gör lite julgodis också! Myys!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du ser jag sa ju att det skulle gå fort :) berättar mer och så sen när jag vet exakt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback