When the stars go blue

Idag kom jag fram till att jag troligtvis aldrig kommer att tröttna på Prison break. Nu har jag fått för mig att se första sesongen en gång till... jag förstår inte hur jag pallar.

Har jobbat idag, med nella palm. Det var så otroligt segt så det fanns inte. Men det är ändå rätt kul att dela ut tidningar i stan. Eller så var det bara idag för att alla (eller det flesta) var så glada och trevliga. Man får rätt många roliga kommentarer också. Och korvgubben frågade nella om han kunde få bjuda på en korv någon gång när hon inte jobbade. Vi visste inte riktigt hur vi skulle tolka det där.

andra kommentarer man fick var typ:
- oj är det gratis, nej då vill jag inte ha den. Men kan man få dig?
Nej tack inte idag.,

- WOw IMAGE!! KOLLA RIHANNA!!!
man bara okeeej?=)

- Kan man få en såndär? var kan man köpa den annars? ÄR DET GRATIS?! fan va bra!!
hur har ni råd med dethär?! och blabla
an någon anledning tänkte jag på thomas järbheden där!  coola killar det där.

- vilken snygging!!
- Verkligen (syftar på tidningsomslaget)
- Nej nej, jag menade inte tidningen!
(jag hajjar)


Är trött idag med. Var trött igår och är trött idag, så har varit hemma med mamma båda dagarna. Det har varit fruktansvärt skönt!! inte göra ett skit alls. Det var längesen.
Nästa lördag så åker mammsi och pappsi till greklandet i en vecka. Kul för dem.

♥_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _♥


Dancin' where the stars go blue
Dancin' where the evening fell
Dancin' in my wooden shoes
In a wedding gown

Dancin' out on 7th street
Dancin' through the underground
Dancin' little marionette
Are you happy now?

Where do you go when you're lonely
Where do you go when you're blue
Where do you go when you're lonely, I'll follow you
When the stars go blue
When the stars go blue

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Neej
du får inte tröttna på Prison break! haha!
jag längtar som fan tills det ska börja igen.
har du någon aning om när?

Postat av: Kalven

HAHAHA, du är sötast :)

2007-09-16 @ 11:22:31
URL: http://duncaalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback