saturday night fever!!!!!

har jag vaknat och kollat på OC precis heeela dagen. Eller iallafall tills nu när klockan är halv fem och jag känner att jag behöver göra lite nytta. Inatt kommer mina saknade föräldrar hem från en förhoppningsvis bra och solig vecka i Grekland.
Men ännu snarare kommer en annan vän hit, FALK!
Vi ska laga mat och göra lite vad vi känner för och sedan ska vi till landet på fest. När jag säger landet så menar jag Torup, det ligger påväg till Hylte så ja, det kan man kalla land.

Det ska bli en kalaskväll ikväll!

image76
                                "old picture"

/alle ek - have a nice evening, I know I will ♥

Kommentarer
Postat av: faaaalk

tack för en rolig kväll eken!:) <3

2007-09-30 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback