Ont i ryggen,.

nacken och huvudet har jag idag, så har stannat hemma från skolan. Förstår fanimej inte varför detta har drabbat mig. Börjar bli lite tröttsamt eftersom det har hållt på sen i juli och tydligen vägrar att gå över.

Igår var jag och min kära bror hemma hos mormor och morfar och åt väldigt god mat. Eftesom mamma och pappa är i Grekland denna veckan tycker mormor att vi måste få i oss lite riktig mat. Det har hon väldigt rätt i eftersom det vi har levt på än så länge är panpizza och mannagrynsgröt.

/ Alle ek ♥ om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: faaaalk

du får det att låta som att det är nåt fel på panpizza och mannagrynsgröt! :(

2007-09-24 @ 17:21:53
Postat av: faaaalk

du får det att låta som att det är nåt fel på panpizza och mannagrynsgröt! :(

2007-09-24 @ 17:22:01
Postat av: Tess

Ååh, mannagrynsgröt! Det var hur länge sen som helst .. GOOOTT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback