Okeydonkey!

Sitter här nu ännu en onsdag och ska ha graf till kvart över 5. 
Bilddagboken funkar inte och det suger, så vad ska man nu göra göra? 

Eller ska ioförsig till farbror doktorn vid fyra så slutar tidigare. Ska förhoppnigsvis äntligen få reda på vad som spökar i min nacke. 

Teatern igår var riktigt bra! Det var dock svinigt kallt och jag och Joanna slogs om Lisas filt som hon sedan knappt fick ha själv. Hon är snäll hon. Hade förövrigt vinterjacka, sjal och vantar på mig. Fy.. Dessutom så fanns det ingenting att köpa i pausen, så vi fick vara utan den korv som vi annars hade varit väldigt lyckliga över att få köpa. 
Men annars så var det trorts allt en väldigt bar teater!

Har även lärt oss lite kinesiska idag. Allas våran underbara Vivi bjöd oss på en lektion i matsalen. Det var riktigt lyckat. Fatila fatila! Haijj, eller nått. 



Kommentarer
Postat av: TESS

Ni verkar alltid ha så roliga onsdagsluncher... :(

Postat av: Joanna

Ja, teatern var väldigt bar. ;P
HAHAHAHA
Förlåt. Jag bara skojar, våra onsdagsluncher äger lite så smått, det måste vara maten eller ngt. Hmm... Ska ta upp det i punkt ;)

2007-09-05 @ 15:35:39
URL: http://duncaalf.blogg.se
Postat av: Faaaaalkkkkkiiis

du gillar ju ändå inte korv!!

2007-09-05 @ 16:30:26
Postat av: Alexandra

Joanna Duncalf din turk.. nu ska inte du bara komma här och märka ord du också!!!

2007-09-05 @ 18:15:50
URL: http://alexandraek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback