måndagskväll..

.. och jag är trött.
Har tränat ikväll, vilket var otroligt härligt. Vill verkligen börja träna igen nu, har dock ont i ryggen vilket kanske är sådär jätte lyckat. Match på söndag iallafall mot lilla träslöv (?). Är super laddad, har missat två matcher nu. TVÅ!!
myggorna hade tydligen bestämt sig för att bita sönder våra arma ben och det blev rätt mörkt så vi bestämde oss för att gå hem.

när man har en msn som börjar på
alle...@hot.. så har jag märkt att det är väldigt många som tar miste på att jag är en tjej. Det är rätt ofta man blir addad av tjejer som man inte har en aning om vem det är och som tror att de är stentuffa. Idag är en sån dag. En 92:a har addat mig och eftersom jag har tråkigt så betämde jag (och falk) att man kunde driva lite med henne. Det var kul. dessutom hennes eget fel! (jag är snäll egentligen).

Och joanna.. jag ska ge dig en ny penna jag lovar!=)

/ Baaom...

♥ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _♥


It's a little bit funny, this feeling inside
I'm not one of those who can easily hide
I don't have much money but, boy if I did
I'd buy a big house where we both could live
If I was a sculptor, but then again no
Or a man who makes potions in a traveling show
I know it's not much but it's the best I can do
My gift is my song yeah, and this one's for you

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but, now that it's done,
I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is while you're in the world




Kommentarer
Postat av: Mimms

Du, min gamla mail ([email protected]) slår allt. Det är typ 20 araber om dagen som addar mig där. Ska kolla hur många nya det är nu.

Postat av: Joanna

Tack ;')

2007-09-18 @ 19:54:52
URL: http://duncaalf.blogg.se
Postat av: Tess

ÅH, kom på nu att jag drömde om dig i natt. Jag tror jag var jagad av en tiger ... och så var det förr i tiden... å så dansade vi nog till Lollipop och var i något mega hus fyllt med fjortisar! DÄR HAR VI DET! min dröm i stora drag. Jag träffade dig där någonstans i varje fall (: (Y)

2007-09-19 @ 12:39:32
URL: http://tessjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback