Knut

Kollat på Idol nu, jag tycker verkligen att Daniel (inte han i juryn) är helt störtskön. Jag hejjar på honom!
Men alltså Knut.
Det är inte det att jag har något emot honom som person (eller det kan jag inte göra eftersom jag inte kännr honom, han är säkert trevlig) men liksom Knut. Knut, Knut. Det ligger liskom inte riktigt rätt i munnen, Knut.
Bror min och jag sitter och garvar varje gång vi hör hans namn. Men liksom tänk er, "Idol-Knut"
Jag ska aldrig döpa mitt barn till Knut.
Jag tycker inte om namnet Knut.
Vad dum jag är, stackars Knut.


Kommentarer
Postat av: Joanna

JAG HATAR KNUT! Fy FAAAAAN om han går vidare!!!

Postat av: Nathalie

hahaah nej det namnet är inget kul :D hahaha. och så bra är han faktiskt inte, han ser dessutom gammal ut. Nej, ut med Knut! haha det rimmar nästan ^^

2007-09-27 @ 18:56:50
URL: http://natlin.blogg.se
Postat av: faaaalk

knut är slibbig

2007-09-27 @ 19:47:25
Postat av: Mimms

jag känner en liten kille som heter knut.. hans bror heter frans..

2007-09-30 @ 18:28:03
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback