Imorgon..

...blir det en tripp ut i skogen med klassen. Närmare bestämt till ön. Japp du har rätt. Precis den ön som alla klasser i hela halmstad har varit på och sovit över någon gång i sina liv.
Fast vi ska inte sova där, tack och lov. Jag har redan tillräckligt med minnen från den platsen sedan sexan/sjuan (kommer inte riktigt ihåg när det var). Det jag däremot kommer ihåg är mimmis mormor. Hon var med oss när vi var där i två dagar. Det var kul. Speciellt när hon satt i korridoren på natten och lyste med ficklampa så fort någon rörde minsta lilla.
Jag och jessi som sov tillsammans låg och pratade lite för att inte somna, eftersom vi skulle gå ut senare (vad fan gör man på ön mitt i natten?!? Ingenting, det var bara för sakens skull) då öppnar mormor vår dörr och lyser oss rakt i ansiktet och frågar "sover ni?"
 Vad svarar man på det?!

Jag har absolut ingenting emot din mormor mimmi, det är bara så många minnen som vaknar till liv! haha=)

Vi fick lära oss att tina pannkakor i solen då också, vi hade inte tålamod till att vänta så länge, men tror faktikst inte att det hade fungerat.
Har för mig att vi letade småkryp och sånt läskigt med, hoppas verkligen att vi slipper det imorgon. Har ju trots allt inte naturkunskap längre, vilket jag är såååå glad för.

Och så ber vi för att det inte ska regna
 
Godnatt världen / Alle ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback