idag..

är det lördag och snart ska vi iväg och spela säsongens sista match!
Igår kände jag att Annika var lite väl kaxig som sa att hon inte bara skulle vara bra, utan bäst på matchen idag.
När hon sa det så kunde jag inte låta bli att säga att jag skulle vara bättre än bäst och att hon inte hade någon chans. Detta startade (som så många gånger innan) en disskussion som varade ett tag. Efteråt kände jag att jag fick väldigt mycket att leva upp till. Tror Ankan kände det också, så nu är det liksom det som är det viktigaste idag. Jävlar vad vi kommer kämpa för att hålla det vi sagt. Alla vet att om Ankan vinner i något så får man höra det i resten av sitt liv.
Ungefär som när jag ringde fel och ringde till mimmis lillasyster och frågade om hon hade sett mimmis mobil. Det var pinsamt och det får jag höra rätt ofta.

Annars vet jag inte vad som händer, Falk sa att jag kunde få komma till henne om jag ville, men vet inte om hon menade de eller inte. Får ta reda på det senare!

Nu ska jag keeeka!
Hejhej

/ alle ek ♥

image73

Kommentarer
Postat av: Mimms

det är ändå en klassiker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback