Hej Therese!

Tesse vill också ha ett hejinlägg så nu får hon det. Hejhej!

Så.. bilddagboken är tillbaks, efter TVÅ 4 timmars graflektioner. Det är ju kul, vi förstår inte vad vi har gjort för att få tiden att gå. Eller jo... vi har ju ioförsig fikat en hel del.I onsdags hade David med sig chokladmuffins och kanelgifflar. Det var mycket gott.
Heter det en muffins eller en muffin, eller ett muffin/s? Det var rätt vilda disskussioner om det kan jag lova..
Sedan tog jag och André en sväng i hissen för att koka vatten. Inte i hissen, för er som inte förstod det utan en trappa ner. Det var också mycket lyckat.
Vi kom även på vilket tema vi ska ha på klassfotot. Vi fick gå och kolla med de som tar fotona om man fick ha det så som vi vill, men de sa att vi skulle gå till rektorn. Så vi vandrade till Sp:s rektor och hon var tveksam över vår idé, men sa också att vi istället skulle gå och fråga Hans.
klockan 16.15 i onsdags så skulle jag vara hos doktorn. Ungefär då satt jag vid datorn och tag det rätt lugnt coh skrattade åt André som jävlades med Zara. Till min fasa såg jag att klockan var 16.14.
Zara fick logga ut mig, och jag cyklade som faan bort till läkarmottagningen, på fyra minuter. Alltså shit.. så snabbt har jag nog alldrig cyklat i hela mitt liv. Det gick nog snabbare än när jag och mimmi kubba till bussen varje morgon för två år sedan. 

Allt detta under onsdagseftermiddagen på det vi kallar Graf .
Jag kan inte komma ihåg vad jag gjorde för vettigt den lektionen.

Men vi har kul!


På söndag är det Shrek den tredje som gäller med kära Therese.. vet inte vilka mer som hänkade men det ska bli kulkulkul. Ska även kolla vår sista hemmamatch precis innan så det blir till att skyna på. Hoppas att de vinner. Det suger att inte få vara med. Men men, har iallfall fått tabletter att ta för nacken nu så jag ska fanimej vara med på seriens sista match!
Annars är det inte mycket planerat för helgen, vill inte vara hemma på lördag bara. Nella åker till London imon och är borta tills på tisdag.. :'(


nu ska jag ta en shower och sen ska jag sova.

/ AE <3

Kommentarer
Postat av: Tess

HEJ BAOM (: Jaa, på söndag. då du ! Och bra cyklat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback