emoettorna

Frida fick lite problem på emoettorna idag.

"Alltså, helt ärligt, förra året var det liksom okej, de får väl ha en tuppkam, men ettorna det här året går fan för långt! Nu har de liksom MÖSSOR med hål i."
Men jag tycker seriöst att hon har rätt.

för övrigt så låten we belong together med Gavin DeGraw skeeta bra som min moster säger.

Imorgon ska jag trorligtvis gå och kolla upp min nacke, rygg eller vad det nu är så att jag kan vara med på sista hemmamatchen på söndag. Jag vill!!! Bara två matcher kvar nu ju. Sen är det jätte långt tills serien startar igen och gothia cup. Usch, vintern kommer snart.
Annika och jag snackade om att åka till Spanien på cup nästa år! Det hade ju inte varit helt fel det heller, eller hur.

Imorgon ska vi åka till en lite tripp till Helsingborg och se "A midsumer nights dream". Den här teatern (tror jag att det är) ska vi se UTOMHUS. Fatta kallt det kommer bli. Så kommer det säkert regna också. Kul!
Men men, det blir till att ta på vinterjacka mössa, vantar och allt vad det heter och sitta och se glad ut. Troligtvis så är teatern bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback