Torsdag

Men tjaaa!

Igårkväll när jag åkte till fotbollsträningen vid sju så kom jag att tänka på i söndags när vi höll på att köra på en älg. Fy fan, alla i bilen höll på att skita ner sig av rädsla, så nu när jag åker mellan flygstaden och Gullbrandstrop så är jag livrädd.
Så kan det va!

Tränade lite igår också, vilket var vääldigt roligt! Just so you know!=)

Idag är det torsdag och det betyder att vi har Historia prov imorgon, så det blir till att plugga rejält idag. Varför,varför är jag alltid ute i sista minuten?

Men imorgn ska jag träffa Kaaj som jag har saknat. Vi tänkte ta en runda på stan med någon som hon träffade på bussen påväg till Jönköping i helgen. Kulkul. Sedan hoppas jag att Joanniiieee ska ha tjejmiddag, men det känns lite tveksamt.

Nu ska jag fortsätta på min  analys!

Köss/ Alexandra Ek

Kommentarer
Postat av: Mimms

hahahah vet du vad jag kom på precis?! torsken och gäddan xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback