This is the day

Jag finner seriöst inga ord för hur trött jag är nu. Jag vill bara gå och sova och klockan är 4 minuter i sju. Det är inte bra alls.

Har vart hos sjukgymnasten idag. Gick la bra det, ska dit nästa vecka igen och göra upp ett tränningsschema.

Provet idag gick faktiskt riktigt bra, nu har jag bara en svenskaredovisning och ett organisation/ledarskaps prov kvar, eftersom jag med glädje missar mvgprovet i matte imorgon!!

Det här är dagen vi alla väntat på!
Hela min dag har bestått av att vara lycklig för att få se prison break. Väldigt många har fått dela min glädje, förutom Zara som var besviken för att hon missade det igår. Men eftersom vi inte har tv3 så spelade mormor in det till mig, mamma och danne. Ska kolla på det snart, snart, snart!!!!

Nu är jag hungrig! Capish

/Alexandra Ek - fool me once, shame on you. Fool me twice and i will bury you in the ground. Hejjja Hejja Hejja!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback