Swwweenniiich!

Svenish är numera mitt favoritord. Eller egentligen är det inte det, det bara kommer av sig självt. När ingenting går bra så blir det liksom alltid ett "Aaaah SVEN"!!!
Får mig att tänka tillbaks till Gt. haha

Försöker plugga lite Organisation o Ledarskap, har prov imon och jag orkarorkar orkar inte plugga. Men får iallafall reda på Historiaprovet imon och det känns däremot riktigt gott. Dessutom är det bara en skoldagkvar, sen loooov!

Ska bli skönt! Ska inte göra ett piss, bara chillajärnet, sova läänge!

Något annat jag stör mig på i skolan är vår glas i matsalen. Det är små jävla tandläkarglas och man måste hämta dricka alldeles för många gånger. Men det är jag ju inte ensam om=)

/Alexandra Ek ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Shotglas ju! Själv brukar jag lägga till lite snapsvisor innan jag tar och dricker upp de 2 1/2 klunkarna som ryms i glasen :P

Postat av: Sis!

Era små grisar. Njut av höstlovet så länge ni kan. En annan ska ju jobba i 5 veckor till innan hon åker till Gran Canaria :) PUSS

2007-10-26 @ 10:06:01
Postat av: Mimms

1. sven håller alltid i alla lägen
2. tandläkarglasen is the shit

2007-10-26 @ 21:47:15
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback