sore throat

när man äntligen har skrivit färdigt ett sånt där bra och seriöst inlägg här på blogg.se så ska skiten skita sig totalt och allting ska försvinner. Då blir man förbannad och säger helvete och så skriver man istället såhär..

jag har ont i halsen idag och dricker te och pappas honungsvatten. Teet smakar inge vidare men det är varmt och skönt för halsen.

Imorgon ska jag åka till Gbg och hälsa på min kära syster som jag saknar!! =) det ska bli myyys.

Ska även plugga en massa till samhällsprovet på torsdag.

Sedan skriver man ingenting mer utan går och duschar och går och lägger sig för att bli frisk för en hel dag i Göteborg!


/Alexandra - Ge inte dig själv så jävla stor betydelse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback