Söndag

Vaknade imorse av att pappa väckte mig och frågade om jag ville gå ut och gå. Men det ville jag inte, så jag somnade om och vaknade vid halv tolv tiden.
Trots detta så var jag ändå trött, så den här dagen har gått åt till att ligga i sängen och kolla film.
klockan sju åkte jag dock till Gullbrandstorp för att ha ett möte om nästa säsong och det verkade bli rätt bra. Sedan tränade vi lite, kunde inte riktigt låta bli så jag va målvakt. Det kunde jag inte riktigt heller vara, så jag spelade lite iallafall! Det var kul, och tro det eller ej, men jag fick inte ont i ryggen!

Nu ska jag käka något och sedan sova för att palla med ännu en vecka i skolan.
Har prov på fredag och veckan efter kommer bli riktigt panik med prov och redovisningar.
Får bli till att fira när vi blir klara!

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback