Måndag

Usch för en helt ny vecka. Idag började det med en mediekommunikations redovisning. Det gick la hyffsat bra ändå, men var riktigt segt. Efter detta var det matteprov som gällde. Det gick däremot käpp rätt ner till platsen där djävulen bor, alltså inte alls bra. Jag kommer att få ett stenhårt ig om jag inte har haft riktigt riktigt tur, vilket inte brukar hända så ofta.
Därefter väntade en riktig gourmetmiddag, bestående av korv och mos. Min favorit? Inte direkt.
Hade sedan engelska och sedan hem för att chillagrillen framför tv:n

Det ända som var riktigt bra med min dag idag var att jag hann att kolla på One Three Hill. Aah lycka!

Imorgon åker Journalistikklassen till Stockholm dem jävlarna för att vinna ett pris som treorna som gick ut i våras har chansen att vinna. Blä på dem. Dessutom åker Joanna till England på torsdag, vilket betyder att jag inte kommer att få se henne på jätte många dar. Hur ska detta gå?

/Alexandra Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback