Jag ville bara va lika modig som du.

Japp, idag har varit en hektiskt dag. Men det har även vart en seg och pluggig dag.
Gick i skolan till halv tre, stannade där till kvart över fyra för att sedan kunna plugga med nella, åkte hem till mitt kära Oc, och mitt under detta trevliga program ringde mamma och sa att jag skulle laga mat.
Självklar, som den snälla dotter jag är, gör jag som jag blir tillsagd.

Vet inte, nu såhär efteråt om det var en sån bra idé.
Förstår fortfarande inte hur jag kunde få MVG i hemkunskap av Lena Weibull.

Alltså jag är inte den som brukar lägga ifrån mig min telefon, men det gjorde jag idag av någon underlig anledning i ca tjugo minuter. Allts så många sms jag fick under de 20 minuterna har jag inte fått på hela veckan. Läskigt.
Och Kajsa skrämde mig.

I skolan råkade jag sedan stänga av min mobil. Varför? Har faktiskt inte en jävla aning, det bara hände. Och efter som jag ALDRIG stänger av min mobil så kunde jag inte pinkoden, vilket gjorde att jag snart behövde pukkoden som jag definitift inte kunde så har även gått runt i hela huset och letat efter den. Men nu är min finiga telefon som är "bäst i test" i Aftonbladet (hoppas att ni antecknar)tillbaks i sin fulla funktion!

När jag och nella satt i grafsalen idag så var det några som började kolla på videoklipp från Lejonkungen
Jag måste verkligen se den... men jag hittar inte vår film! Snälla någon vänlig själ som vill låna ut?!




Så söööt så det finns inte ord.


Dessutom så har jag fått Svensson Svennson the movie av Mimmi idag, så nu ska vi kolla på den också. Folk som inte har sett den borde skämmas. Och eftersom man oftast inte vill skämmas så SE DEN.

Jag har blivit en tv nörd, sluta upp med det alle ek.
Nej men seriöst, jag ska sluta, skaffa mig ett liv. Fast det har jag redan så ska skaffa mig ett bättre liv. Toppen

Jag ska sluta skriva nu innan jag börjar skämmas över det jag skriver, för det lär jag snart göra. Skulle kunna skriva hur mycket som helst, mina fingrar bara går och går och går. Lite som en duracell-kanin. Okej. Capish!

Sweet dreams
godnatt

/Alle ek - Om man inte kan det då, vad gör man då?

Kommentarer
Postat av: Falk

kajsa skrämde mig också :(

2007-10-05 @ 09:46:13
Postat av: frida

svensson svensson filmen får vi se tillsammans någon kväll tycker jag ;) och så drar vi med joanna :) <3

2007-10-05 @ 12:50:45
Postat av: Mimms

Ja förlåt mig jag hade ett viktigt samtal.
-Du har ingen mobiltelefon.
Tyst Max det kan vara viktigt ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback